161209



terbaik nih weh,haha SHUKRY HAZIQ & NURSYAFIQA walaweh thanks my syg sbb always buat aku senyum eh.haha ayat manis teee.
semalam best boleh meet ayoy abg syg weh.then konon lah nak meet gurney-ians last last hampeh,aku gerak sorang then ayoy dh memekak suruh cepat dia tunggu dekat topman,fine lah kecoh betul.kuku kuku aku pun rosak dh ni.grr abg abg,haha then dh sampai aku dgn ayoy je pika tak sampai sampai mcm babi lah juga kan.aku dgn ayoy pun gerak pavi nak makan,lepak makan kfc jap,kitaorg gerak naik atas lah ayoy nak smoke,then bila tgh lepak dekat atas,pika ckp dia dh sampai so tunggu dia then ternampak sepet lah kan,sepet ckp adila otw,so aku pun ckp lah nanti cari i dekat kfc pika nak makan.dh habis mkn kitaorg cari adila mcm sial do.haha bila dh jumpa adila nak beli brg so dia kata pergi lah hadramawt dulu nanti dia semua dtg dekat sana.so aku pika ayoy dgn aten pergi lah hadramawt and order shisha and minum,tiba tiba diaorg pun sampai,sambung meja order lagi then mula lah memekak adila dh sangap shisha haha -,- then suddenly kan,alan say HI dekat aku,perggghhh aku fikir dia tak kenal kan haha kantoi sudah.bila dh shisha dgn ayoy pun buat lawak tak henti kepala aku dh pening pika pun sama,tapi shisha tetap shisha haha,then pukul 6 gerak balik,ayoy nak balik klcc,pika pun sekali so aku gerak sorang pergi bb,tunggu punya tunggu papa pickup ambil pukul 7 lebih.teeee betul.but seriously today happy gila dpt meet abg shukry haha ayat ayat :)

No comments: