hell yah

omg cikgu sekarang makin menyial pulak.aku elok elok nak buat baik this year than dia start mengutuk aku depan dpn.grr fuck.eh parent aku pun tak heran aku ada myspace and snap picture mcm mana yg cikgu nak kesah apahal.sumpah busybody gila.eh hal luar tak payah lah ambil tau.kena ke jaga tepi kain orang padahal kain sendiri pun tak terjaga wey.parent aku tak kesah lah aku pakai baju apa.grr menyebok sial.lepastu bawak mulut sana sini bgtahu orang pasal myspace aku.mulut mcm apa.aku tak suruh pun lah kau jaga aku.aku tak nak pun kau jaga aku.parent aku ada cukup lah.tak payah serabutkan kepala otak kau nak jaga aku pulak.yeah aku memang teruk but teruk2 aku tak adalah nak bawak mulut sana sini psl kau.mind your own bussiness lah.jgn sebok hal aku kau nak jaga pahal.dekat dalam sekolah boleh lah cerita ni hal luar pun kau sebok tu masalah lah wey.ouh aku pakai tu salah ni salah,yang kau tgk 'american next top model' boleh pulak eh wey.konon je tutup mata pdhal mata bukak je tgk perempuan bogel kan.grr jgn nk always mengata students je lah.kau susah ke aku nak pakai apa.tak kan?so tak payah lah buat kerja amal nak jaga aku,nak menyebok pasal aku eh.grr wtf.next time please lah jaga mulut cantik kau tu eh.hell hell hell !

No comments: