to you nursyfqa :

nursyafiqa,i'm sorry.aku tak tahu lah knp but bila kau sebut psl family,aku rasa i'm useless.aku tak suka org nak cakap psl family aku and kau tau kan knp.
semalam bila kau ckp semua tu aku rasa,kau jahat sbb ungkit.aku faham kalau kau nak tolong aku but tak,benda tu tak kan jadi.aku syg kau swear but kau just tak boleh nak faham aku and aku tau kau try nak fhm but kau tak boleh kan.kau tak pernah kena semua ni.aku je yg selalu kena dgn semua boys ni.pika i know abt your father but kau tak boleh nak cakap lelaki semua sama.maybe kau cakap mcm tu sbb kau tgk aku selalu dpt lelaki yg buat aku nangis kan but remember this,kau akn dpt someone who can treat you well syg.not like me,but just forget it.aku mengadu dkt kau psl boys just nak kau dengar.aku nak org teman aku cakap psl problem aku.thats all pika.kau tau tak knp aku tunggu R?sbb aku nak dia mcm R yg first aku kenal.yg jaga aku elok elok.and aku sure 1 day dia akn change :) thats why aku tunggu dia.i'm sure he'll change :) kau igt aku tak perlukan kau ke dlm life aku ha?aku always need kau okay.kalau kau tak ada siapa nak bebel dkt aku ha pika?hehe okay just forget all abt yesterday okay.i forgive you :)

No comments: