ex boyfie

grrr wtf ! sumpah doh kau fikir kau bagus sgt ke ha?euww
betul doh cakap kakak aku,buang masa je tunggu kau dpt habuk je okay.
grr fuck fuck.eh hello,aku dh tak ada dlm top kau so kau jangan harap kau ada dlm top aku lah bodoh ! eh sedarlah wey,tak payah nak mainkan perasaan perempuan je wey.
oh 2 words for you= GILA PEREMPUAN.aku rasa kau mesti tak boleh hidup doh kalau perempuan tak ada kan.haha
bila kau nak perempuan tu,separuh mati nak but bila dah dapat kau campak mcm sampah sial.kau fikir kau bagus ke ha?grr gila sial kau ni.
hm lagi 1,tak payahla nk kacau girl tu sbb dia pun dah ada bf kan.haha kesian kau.
dulu serious aku igt aku tak boleh hidup doh tanpa kau but i'm wrong !
aku boleh hidup lg aman lah wey without org gila tak siuman mcm kau !
buat habis airmata aku je menangis sbb lelaki tak guna mcm kau.grr fuck lah wey.
kau fikir ada ke yg nk tahan dgn perangai kau?mainkan perempuan,kejar hot.
haha tak ada yg akn tahan dgn perangai kau doh so change lah.eh eh,sorry sbb ckp benda ni yg maybe boleh sakitkan hati kau but this is the truth lah idiot !

fullofhates,
zuhaira nasrinn

No comments: